Dagen har bara börjat

Lördag kväll. Skönt. Eller?

Ledig och slappa, vad är det? Har inte haft en ledig stund idag. Klockan är över 10 och jag är ännu inte klar med allt som måste göras. Varit i stallet två gånger, åkt runt på ärenden, fixat inför tävlingen imorgon. Saker att tänka på och som ska göras finns i all oändlighet!

Brukar längta till helgerna, men inser ändå att de är minst lika proppfyllda som vardagarna. Varför är ett dygn bara 24 timmar? Jag vill också kunna ta det lugnt, åtminstone någon gång ibland.

Men som tur är så är det ju kul också. Jag är ingen person som klarar av att bara sitta och rulla tummarna dagarna i ända. Så det är klart att jag trivs med att ALDRIG behöva vara rastlös eller inte ha något att göra.

Jaja, imorgon är det tävling i alla fall. LC och LB blir det, håll tummarna :)



Kommentarer
Sanna

Skulle inte du tävla på Greva nästa helg?

Svar: Ska dit på torsdag :)
iohlsson.blogg.se

2012-12-02 @ 08:11:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0