Lång dag

Hej. Har hållet igång hela dagen idag. Först nationellt prov i skolan, skrev en debattartikel om monarki där jag argumenterade mot monarkin. Blev helt okej. Satt längst av alla, som vanligt på prov..hatar när de rycker provet på en! Fast idag hann jag klart. Nog om det.

Efter det blev det bussen raka vägen till stallet, jättesmidigt att den stannar precis bredvid. Träffade på Amanda och Matilda på bussen som skulle till Hööks så hängde med don dit en sväng för att kika lite innan jag och Hanna skulle träna för Karin. Idag blev det ett långt träningspass med nästan bara dressyr, men även lite bommar och ett par språng i slutet.

Är riktigt trött i kroppen nu, ska bli riktigt skönt att få varva ner lite nu. Imorgon är det nya tag! Stallet med allt som ska göras och bio står på schemat :)

Haha min snygga outfit som jag åkte hem på bussen med en dag. Hann inte byta byxor men som tur var det inte så mycket folk på bussen ;) hade ju dött lite då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0