My heart belongs to KINGSLAND!

Har kommit hem från mormor och morfar nu! Har som vanligt ätit fett god julmat, godis och julfika, men inte minst fått grymt fina julklappar! Visade ju lite förut, och kanske lägger upp allt imorgon. Men det jag inte visade var inget hästrelaterat.
Men fick ju som sagt en KL ulltröja/jacka som var riktigt fin! Har aldrig sett den innan, tur att mamma har koll på vad man "ska" ha haha<3 mina favoritfärger på ridutrustning med, röd och marinblå.

Västen har jag ju sett i Skara, men hade ingen aning om att jag skulle få den! Men som sagt, mamma verkar ha koll på det där med färger och märken, eller hur? Inte illa för en som nyss börjat rida!
Grymt snygg var den! Mamma fick förövrigt en ridhjälm i julklapp.

KL pannbandet var vitt, ett sånt där stickat. LÄTT dom finaste! Gillar alla färger, men tydligen var marinblå slut i hela Sverige. Hade vart snyggt till dom andra sakerna men. Vitt passar ju till allt! Mamma hade även köpt ett beige/ljusbrunt till sig själv, så jag ska prova och se vilket som är snyggast på mig och så. Men vill nog helst ha det vita!

Garanterat nya favoriter i stallgarderoben :)

Mobilbilder, yes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0