no sleep

Har väl inte så mycket att skriva egentligen, Hansi har fått lite mer chillperiod. Det behöver han, märktes tydligt om man jämför vår senaste runda - efter ett par veckor av vila, och våran näst senaste runda - efter en relativt intensiv period. Hansi är ju inte direkt den som stannar på hinder i vanliga fall, så tar det som att han vara lite trött och behövde vila. Och han var ju rääätt taggad på den senaste tävlingen! Så vila var nog vad som behövdes.

Har ingen tävling inplanerad förrän 19 februari i Tidaholm. Så har gott om tid på mig att sätta ingång honom på riktigt tills det. Ni ska se honom nu, världens björnpäls har han! Men det kan han gott få ha när han ändå inte går hårt. Kanske blir någon Pay and Jump innan, får se vad som dyker upp! Är även CR dressyr hemma den 6 januari, skulle egentligen jättegärna vara med på det, men får se hur det ligger till med vilan och så.

Nästa vecka är det dessutom jullov!! Vi slutar den 22:a, två dagar innan julafton liksom? Lite sent tycker jag. Idag var det dansdag i skolan. Hela VH's 1-2:or PLUS alla Kavelbros 1-2:or. Vadå många liksom? Dans = inte min grej. Men dansade rätt mycket ändå för att vara mig haha. Var lite uppträdanden och sånt. Sen kom nån random kille o ville dansa? haha man kan ju inte säga nej direkt. Men dansdagen var i alla fall roligare än jag trodde, även om jag inte är något bugg och foxtrot-fan direkt! No me gusta bailar. Hade spanskaprov idag också, gick helt okej, men det var en svår läsförståelse. Blir nog ett VG i alla fall. Fick dessutom VG på mitt tal jag höll om skolmaten. Redovisningar är inte min grej riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0