Dagens hoppning!

Hopptränade idag, känns som det är det enda jag skriver här på bloggen. Så nu kanske ni tror att jag hoppar varje dag, men det är nog ett tecken på att uppdateringen är allt för dålig! Blev i alla fall en liten tävlingsliknande bana. Avslutade på två rundor på lite över 1m och det gick rätt bra. Jag red lite dåligt så lite bommar föll här och där i första rundan, men ändå ingen kaosrunda. Andra var bättre, endast av att jag rätade upp mig lite mer och inte blev så framåtlutad som jag har en tendens till.

Sen hoppade vi en liten minibana allra sist. Då stannade(?) han på första hindret. Men det var ifs helt och hållet jag som inte var med och gjorde honom uppärksam. Höll inte om eller nånting, och helt plötsligt står det ett hinder på 1,05 framför honom. Klart han inte fattar vad han ska göra då, stackarn :( Så blev bra sen när jag tog om det.

Men överlag så var det okej, fick inget superbra flyt eller så, men jag är väldigt nöjd ändå.

En inte allt för charmig bild från våran första lokala förutom hemma. Hans första LC med tror jag faktiskt! :) Antar att vi kom väldigt nära där så han inte han få upp sina framben ordentligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0