Jag saknar dig!

Kollade på film förut, nämligen "Jag saknar dig". Hade ändå rätt höga förväntningar med tanke på att boken har fått priser och bra betyg och så. Men tyckte inte den var bra alls, inte det minsta faktiskt.

Tyckte inte den var proffsigt gjord, vilket jag hade väntat mig med tanke på att det har tagit ca 3(?) år att göra den. Skådespelarna tyckte jag inte heller var speciellt bra, framförallt inte huvudrollerna. Tyckte inte de levde sig in i rollerna så bra. Den gav ett rätt oseriöst och orealistiskt intryck av en från början väldigt seriös och gripande historia (den är baserad på en verklig händelse).

Den handlar i alla fall om två enäggstvilllingar, Cilla och Tina. En dag dör Cilla, och man får följa Tina i hennes liv.

Men det händer inte speciellt mycket efter att hon har dött, och ändå är filmen över 2 timmar! Så den filmen var verkligen under mina förväntningar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0