Twilight-dag!

Idag har jag varit effektiv! Halv 10 på morgonen hade jag redan varit ute och mockat och fixat i stallet. Jag som i vanliga fall sover minst till 10-11 någon gång.

Efter det blev det att dra hem till Matilda, för att ha Twilight-maraton med henne och Elin. Ca 6 timmar alltså! För att sen se Breaking Dawn på bio. Så 8 timmar sammanlagt kollade vi på film idag.

Breaking Dawn var bra, men hatar när det slutar spännande!! Så man måste vänta fett länge på att få reda på vad som ska hända... Men får väl kanske ta och läsa böckerna, alla säger ju att dom är så bra. Gillar egentligen inte att läsa så mycket, men dom här är nog värda att läsa kan jag tänka mig!

Mamma och pappa tog in hästarna på kvällen, så slapp åka ut efter bion :) På onsdag ska jag nog förövrigt börja rida normalt igen. Men börja lite lugnare än vanligt såklart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0