Bra jobbat Ida!

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt! Och då kan jag tillägga att jag inte är världens mest effektiva människa direkt.

Började dagen med sovmorgon, för att sen gå till skolan och ha ekonomi. Efter det blev det stan. Täffade Elin där, så vi kollade runt lite och så :) Köpte två nya toppar, tre par örhängen och en ring.

När jag kom hem sprang jag en runda på 4,5 kilometer! Hatar att springa egentligen, så gör ALDRIG det. Tycker det är så himla tråkigt att springa på berget, för dom spåren har man sprungit så många gånger. Så tog en annan roligare runda. Jätterbra runda att springa/promenera faktiskt.

Sen pluggade jag en stund, tills mamma kom hem och kunde skjutsa till stallet. Skrittade ut en sväng på Hansi, ungefär en halvtimme.

Nu har jag precis skrivit klart min engelskatext och skickat in den. Håller på att ladda ner lite musik, sen ska jag soova! Är riktigt förvånad över hur många saker jag har hunnit med idag! Tänk om man hade lika mycket tid varje dag...

Tänkte ladda upp filmen från LB:n förra helgen, men hade glömt bort YT-lösenordet, så soooorry!

Såhär fint såg det ut när jag var ute och sprang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0