Hoppträning!

Hopptränade igår, och kan verkligen säga att det gick över förväntan! Gick riktigt bra, vilket jag inte hade trott. Senast jag hoppade med bett så blev han så himla stark och allt blev bara okontrollerat. Från våran sämsta träning någonsin till våran bästa på mindre än en vecka, bra jobbat där! Det kändes väldigt bra i alla fall, men det känns väl extra bra efter ensån dålig träning som den förra.

Hoppade kombination och lite omhoppning och sådär. Fick nästan bara bra språng, och kändes som att vi var med varandra den här gången. Nu är vi på G!! :)

Har typ inga bilder på mig och Hansi, så denna gången får det bli enbild på mig och Rickie istället, sötponnyn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0