Hoppning

Har vart så himla trött dom senaste dagarna = hem från stallet o sen sova direkt, känns det som i alla fall. Men det är ju skola, så vad kan man vänta sig? 

Idag var det i alla fall hoppträning! Gick helt okej. Det har ju verkligen gått bättre, men å andra sidan har det ju gått mycket sämre med. Han var lite loj och "off" på något vis. Kan inte riktigt förklara, men han lyssnade inte rikitgt på mig, så fick inte riktigt igenom hjälperna som jag ville. Det som var bra var att han som vanligt är snäll ställer upp för mig när det blir fel. Men jag är nöjd ändå, för det har gått framåt sen i början :) Ser fram mot nästa tävling!!

Imorgon blir det Ullared, får väl se om dom har något kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0