Köpt på Ponny-SM

På tal om min Animo-kavaj, så måste jag bara visa vad jag köpte på SM också, haha!

Höst/vinterjacka: Kingsland Emerson Jacket, ca 1000:- i vanliga fall, kommer inte ihåg vad den kostade på SM, men det var på Skara Hästsport!

Och så denna t-shirten: Kingsland piké, Sweden, 849:- i vanliga fall. Samma här, kommer inte ihåg mässpriset på denna heller tyvärr.

 
Håller ni med mig om att dom är riktigt snygga?! Har kollat på dom flera gånger och tyckt att dom vart grymt fina. Big LOVE på de. Kunde dock haft en storlek mindre om dom hade haft, men xxs var minsta (dom är stora i strl).

Alla vi ponnyryttare i ridhusstallet köpte sånna ♥ Vadå märkesnördar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0