Allt och inget

Okej, nu är de såhär, att bloggens utseende ser ut som jag vet inte vad, och behöver ändra om här. Men jag kan inte göra det själv, det blir inte så bra då... Fast ska försöka så snart som möjligt, bara så att ni vet varför det ser såhär fult ut för tillfället!

Men i alla fall, idag skrittade jag ut barbacka i 45-50 minuter. Vi jobbade med lite enkla saker i skritt, och det kan man ju lika gärna göra ute som på ridbanan, eller hur? ;) Det är ju bra att variera underlag också.

Igår hoppade jag ute i paddocken. Hoppade 5 och ½:an, och en linje med ett räcke till en oxer, med 4 galoppsprång mellan. Gick superbra! Fick nästan bara bra språng ridpasset igenom. Känns som att vi börjar känna varandra nu. Ingen av oss är ju så jätteerfarna egentligen, så vi hjälps åt så gott som vi kan! Och det börjar synas resultat, ska filma någon dag när vi hoppar.

Skulle förrestan kanske kunna lägga ut något inlägg som jag skrev på min låsta blogg precis när han kom, om någon vill läsa. Kan ju vara kul med tanke på att han har gjort många framsteg!

Blev ett blandat och kanske rörigt inlägg nu men ni fattar nog ;)


Vad tycker ni om min nya Animo-kavaj som jag köpte i Falsterbo?
Själv älskar jag den! Hittade den för ett bra pris: 2500:-, vet inte vad
den kostar i vanliga fall men runt 4000 om jag inte misstar mig helt. 

Fanns bara en enda kvar, såklart i min storlek!
Har ju egentligen svarta tretorn också då, men lånade Linns röda här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0