Resultat

Var ju i Tidaholm och tävlade idag! I LD+5 rev vi andra hindret, och det tar jag faktiskt inte på mig. Vi låg bra fram tills att han tittade till lite på det och kröp väääldigt nära inpå och klämde in ett extra mini-galoppsprång. Tänkte lägga upp film så ni kommer se då. Så fick 4 fel där, men annars en bra runda med bra språng!

I LC+5 fick vi inget flyt och rundan blev sådär. Här var det 9:an (andra hindret i omhoppningen) som vi fick med oss ner, men denna gången var det inte hans fel. Så där blev det 0+4 fel vilket räckte till en 6:e placering! Missade dock prisutdelningen eftersom att jag startade först av 24 starter så vi hade ju lastat in Hansi.

Så alltså:
LD+5 4 fel
LC+5 0+4 fel


Nådde båda mina mål idag. Har dessutom ett mål för detta året, men det håller jag för mig själv tills vidare. Vet ju inte riktigt om man borde kalla det ett drömmål eller ett rimligt mål. Vi får se!






Kommentarer
Anonym

Såg bra ut. Han har bra teknik, men ser väldigt liten ut, han kan väl inte vara mkt över 140 cm?

Varför tävlar du inte högre?

2012-04-22 @ 20:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0