26/8

Idag har jag hoppat Hansi och det gick skitbra! Kändes riktigt skönt med ett grymt pass efter en rad dåliga ridpass som jag typ har känt mig sämst i hela världen efteråt. Men idag gick det som sagt riktigt bra, och ja det finns väl inte så mycket mer att säga om det. Kände bara för att säga det :)
 
Förövrig blir det nog inte Nääs den 9/9. Funderar på att åka på P&J i Berg istället. Anledningen är att det inte var många starter i Nääs, och det tar ca 2 timmar att åka, så då skulle vi få åka sjuukt tidigt. Orkar nog inte det och Hansi behöver rutin på 1m, då kan vi hoppa 2 st 1m istället och få två flugor i en smäll, smart va? ;) Haha näe men det var rätt dåligt med tävlingar nu ett tag...:(
 
Imorgon ska jag och Hansi rida ut tror jag, slutar tidigt så hinner med en lååång ridtur i skogen om vädret tillåter, vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0