Dagens shopping

Dålig bloggning yes... Men har shoppat lite idag, mitt feta bankkonto behövde banta lite om man säger så... haha näe skoja bara. Men köpte i alla fall ett HV Polo schabrak i lila med mörkblå kant och logga osv, en matchande marinblå tävlingströja från Kingsland och en ny säkerhetsväst. Hoppas tröjan hinner komma innan söndag bara, så att jag kan inviga alla sakerna på tävlingen. Annars får det bli i Grästorp helgen efter det! Beställde nämligen tröjan från Charlies då Skara inte hade sånna tävlingströjor som jag var ute efter. Måste ju ha en, för vill ju inte ha min röda kavaj VARJE tävling ;) vill ju kunna matcha med lite annat också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0