Once in a lifetime.

Det finns en ponny som jag alltid kommer tycka är den absolut finaste i hela världen. Det spelar ingen roll hur många ponnyer jag har sett, ridit, tävlat, ägt, eller önskat att jag hade ägt. Det kvittar hur många ponnyer jag kommer se, rida eller äga, det finns fortfarande en som jag alltid kommer tycka är den finaste. Självklart pratar jag om min gamla Mysan, My Treasure. Tillsammans med världens bästa Hansi så är hon den som ligger mig varmast om hjärtat.<3
 
Det händer ibland att jag kommer på mig själv med att jämföra andra hästar med henne, men det enda jag kommer fram till är att ingen är lika perfekt som hon. Jag tycker verkligen att hon är perfekt. Det självförtroendet man fick på hennes rygg, helt otroligt. Litede på henne till 100%, mer än någon annan häst jag har ridit faktiskt. Hon ärden finaste, roligaste, duktigaste och mest rutinerade ponny jag någonsin har suttit på. Once in a lifetime.
 
Har massa mer bilder på henne, men laddar upp några lite fulare, ovisade bilder istället. Det är ju trots allt ett tag sen nu....När jag köper häst nästa gång, kommer jag leta efter en ny Mysan, fast i stor variant!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kan du inte berätta mer om henne? Storlek, ålder, vad tävlade ni? När köpte du henne, när sålde ni henne, varför osv? :)

2012-08-29 @ 00:19:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0