Resultat Grästorp

Som jag skrev förut så gjorde jag den dummaste, onödigaste och mest idiotiska missen an kan göra på en tävling. Efter en felfri runda i LC så MISSAR jag mål....Var så inne i omhoppningen så märkte inte att jag red på fel sida om "flaggan". Kan man ens lyckas med det? Och därmed åkte vi på en uteslutning. Fatta känslan, satsade verkligen på placering idag, jag som brukar köra safe men Hansi annars, men idag tänkte jag verkligen satsa.... Och så drar vi på oss en UTESLUTNING efter en felfri runda.... :( Fett onödigt. Men han hoppade bra i alla fall!
 
Men sen i LB:n så satsade jag på en lugn och bra runda, placering spelar ingen roll. Petade tyvärr två bommar men är nöjd ändå. Kom väldigt nära på 7a vilket gjorde att han fick in två mini-språng fram till 7b istället för ett i kombinationen, men han fixade det i alla fall haha ;) Rundan var bättre än förra helgen så det känns ändå bra.
 
Sammanfattningsvis så har Hansi vart grym idag och jag vart mindre bra.... Funderar på att eventuellt åka till Tidaholm på lördag och då hoppar jag i så fall bara en klass. Men vi får se om det blir så, blir eventuellt även Nääs den 9/9. Spännande med ställen man inte har varit på innan!
 
Världens bästa<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0