GHS 2012

Funderar på om jag ska åka till GHS på fredag eller lördag... Ska ju bara på mässan i alla fall, för det är det som jag tycker är roligast! Har inte bestämt direkt vad jag ska köpa, men har ett par grejer som jag behöver som jag ska kika på i alla fall! Får väl se hur långt pengarna räcker... haha :)


Saker som jag behöver:
  • Magplatta, då min är för kort.
  • Tävlingströja från Kingsland.
  • Hoppträns
Saker som jag vill ha:
  • Nya benskydd (tävlingsskydd)
  • Pannband
  • Schabrak

Och sen är det ju massa mer man vill ha såklart, men detta är vad jag framförallt kommer att kolla efter!




Kommentarer
Ellen

Jag tycker mig ana att det lutar åt lördagen.... (a)

Sv; grymt gott med fika ju, så varför inte liksom :D gratis är gott!

2012-02-22 @ 18:53:14
URL: http://arnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0