Mysigt!

Efter jag hade klippt Hansi så gjorde jag iordning honom för ett ridpass ute i det härliga vädret!Var rejält irreterad på honom i stallet (typ andra gången det händer), plus att han krånglade lite när jag skulle sitta upp, men så fort jag kom upp kunde jag inte låta bli att le åt honom, så himla mycket energi hade han som ville ut! Han var så jäkla pigg så ni anar inte..! Ville bara trava när vi skrittade fram, på vägen bort till fältet där jag skulle rida.

Hade ett STORT leende på läpparna HELA ridpasset, måste sett dumt ut haha! Men han gick så himla bra, samtidigt som har var så himla glad att få springa av sig lite i precis lagom tjock pudersnö. Lät honom rejsa på ordentigt varvat med lite arbete. Underbart ridpass i underbart väder på underbar ponny, underbart<3

Ful men riktigt varm och go outfit; långkallingar+ridbyxor, 3 tröjor+vinterjacka, raggsockar, ridskor och tumvantar! Två goa täcken för Hansis del ;) Höll oss riktigt varma trots -15 grader!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0