Gårdagen!

Hann verkligen inte skriva något igår, hade så mycket att göra. Köpte i alla fall ett nytt bett till Hansi, ett rakt syntetbett, ett sånt med äppelsmak. Hästtandläkarna rekommenderar tydligen att ha tre bett att variera mellan: ett rakt, ett bettlöst och ett annat som man trivs med, till exempel ett tredelat som jag har.

Visste inte riktigt vad jag var ute efter, men hon på Skövde ridsport berättade och visade lite. För jag behöver ju varken mildare eller skarpare egentligen, därför trodde hon att detta kunde bli bra att byta med.

Hansi tyckte det var jätteäckligt från början, inte så konstigt när man får in ett helt nytt bett i munnen som inte är metall och så. Sen efter en liten stund verkade han nöjd faktiskt, tror han gillade det! Skrittade en kort runda och det lilla jag kände var i alla fall positivt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0