in your head

Han typ inte skriva något igår, satt aldrig vid datorn på hela dagen och orkade inte mobil-blogga. Men åkte i alla fall till Ellen efter lunch, vi bakade macrones, eller hur det nu stavas!? Rosa såklart! Goda blev dom.

Sen lite senare åkte vi ner till bion och såg "The girl with the dragon tattoo". Den var fett lång, 2 timmar och 40 minuter. Men bra! Sov hos Ellen sen, och somnade inte förrän typ 4. Spelade Just Dance på Wii och lite sånt, lite jobbigt men roligt :) Blev väckt vid 12 tror jag imorse av musik och en kudde i huvudet, haha! Sen gjorde vi ingenting typ, bara chillade lite sådär.

Sen efter det blev det stallet och fixa allt och rida på min fortfarande extremt långhåriga islandshästliknande häst. Red i stora ridhuset idag eftersom det inte var några lektioner och så. Man blir ju dessutom väldigt lat när man har ridhus vägg i vägg med stallet, så det blir ofta att man inte orkar gå ner till stora.

Men det gick jättebra i alla fall! Han är så himla mjuk och fin nu. Skrittade bara och travade idag, i ca 40 minuter.
Imorgon är det Pay and ride på Kulis, får se om jag orkar ta mig upp så tidigt och åka ut och kika lite. Skulle vara kul att se alla som man känner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0