Kaozz?!

Såhär ser det just nu ut på läktaren i lilla ridhuset.... Minst sagt ockuperat! De har ju byggt ut våran sadelkammare, så därför har vi blivit tvugna att ha alla grejer där uppe. Nu väntar vi bara på att skåpen ska komma, så vi kan flytta ner igen, kommer bli super tror jag!

Alla de här är mina, Hannas och Linns... haha!

Soffan är mest drabbad för tillfället, men även borden, golvet och bänken får agera förvaringsplats! Här ser ni bl.a schabrakhögen.
image description
Sadlarna fick hänga på bänken... Min sadel är den med rosa överdag!
image description
Lite mer grejer... Den sadeln är också våran. Pegasus gamla, tror inte den passar på Hansi så någon som behöver en hoppasdel så? Synd att den inte passar, den är riktigt go att rida i annars!
image description

Och sen är det mer grejer pågolvet och det andra bordet och så som inte kom med. Hoppas vi får ta ner allt snart!!


Kommentarer
Martina & Lady Chanfonett

Får inte med någon sadel till Flip Flop så provar gärna den sen om jag skulle få? :) Iof är FF ganska mycket smalare i kroppen så den är säkert för vid, men man vet aldrig :P

2012-01-21 @ 20:54:17
URL: http://maartina.blogg.se/
Fanny ♥

gud vad mycket!

2012-01-21 @ 22:29:57
URL: http://mffryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0