the weekend!

Hej allihopa! Har inte haft så mycket att skriva om på ett tag, kan väl inte påstå att jag har det nu heller..:) Men idag har jag inte gjort så mycket.. Varit i skolan bara typ. Fick fet lunchrast så drog till stan och kollade lite där. Fett kul och ta på sig dom fulaste kläderna man hittar, den som är fulast vinner haha! Annars hände inte så mycket. Hansi vilade idag. Sen har jag typ bara suttit framför TV:n hela kvällen och nu lite engelska-plugg.

I går bakade jag chokladmuffins i vår nyaste köksmaskin, en muffinsmaskin! Dom blev rätt goda, käkat både till frukost och nu på kvällen. Bakade scones i muffinskmaskinen också, blev sjukt gott! Hoppade Hansi igår, 5½:an och en båge med tre hinder och 3-4 språng emellan. Red på hackamoret och han var cp-pigg, men det gick bra annars.

I lördags var jag också på stan, köpte 3 tröjor och ett par skor. Färgade ju håret också som sagt. Red Hansi på terrängen, gick bara bra! Senare var det dags att fodra och sist men inte minst var det fest på kvällen! Kul kul :)

Har dessutom anmält mig till LC:2 och LB:1 på söndag, hur ska detta gå? Och på onsdag ska vi till Skara med heestisarna. Tror inte jag har missat något nu haha!

En bild på sötis-hästarna påväg någon stans. Vartofta eller Skara tror jag!



Kommentarer
Ellen

Är muffinsmaskinen en sån där från lagerhaus eller? ;)

2012-01-31 @ 19:18:25
URL: http://arnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0