Tips

Tänkte berätta om en film jag såg igår/idag, Abduction. Är inte så bra på att sammanfatta handlingen, så här kommer en från Wikipedia:

"En ung tonåring jagar efter sanningen om sitt ursprung efter att han hittar sin egen barndomsbild på en hemsida för försvunna personer. När han jagas av både polisen, federala agenter och främmande skuggfigurer går det upp för honom att hans föräldrar är allt annat än vad de gett ifrån sig för att vara och det blir en kamp mot klockan för att hitta sin rätta identitet."

Huvudrollen Nathan/Steven spelas av Taylor Lautner (som tidigare spelat Jacob i Twilight). Tyckte den rollen passade honom. Även den svenska skådespelaren Michael Nyqvist hade en roll i filmen, vilket jag tyckte var lite häftigt!

Den innehöll kanske lite för mycket action för min del, då jag inte gillar action. Tycker det blir lite orealistiskt ibland, men det är ju alla actionfilmer överlag, inte just bara denna. Men samtidigt hade den en bra handling och så. Så den är faktiskt värd att kolla på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0