p&j

Pay and jump idag! Hoppade 80 bara, men det var nog tur att jag inte tog så mycket högre ändå. Hansi bara sprang på, tog bettet och var rejält stark. Men felfria var vi ändå! Absolut ingen snygg runda, men vi skyller på att vi inte har hoppat sen tomtehoppet ;)

Vad tycker ni om vår outfit idag då haha? Lite blandad så att säga. Var såå nära på att ta det mörkblåa Scapa-schabraket, men ändrade mig i sista sekund! Det syns inte på bilden, men schabraket matchar täcket, alltså är det samma färg och har likadan brodyr. Tyckte inte det såg så hemskt ut med rött och turkost som man hade kunnat tro!



Sen det blir nog att köpa nytt bett till honom imorgon. Inget skarpare, det behöver han nog inte, kanske lite. Bara något att variera med tänker jag. Kanske ett tvådelat, rakt eller något med fasta ringar? Eller ett kopparbett eller gummibett kanske? Funderar på att köpa ett med äppelsmak! Dom är ju bra på vintern, dom blir inte sådär iskalla. Får höra lite med dom där på Skövde ridsport, dom kan ju sånt.

Vem vet, kanske hittar jag något som är ännu bättre? Vi får se!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0