Today.

Idag red jag på det tredelade igen, för att tror det kan bli lite "stumt" att rida på det raka för ofta. Gick jättebra faktiskt! Red ute när det snöade.... Ingen höjdare precis, men det funkar. Ingen har väl dött av lite vatten liksom?

Hansi var mjuk och fin, jobbade vidare med tempoväxlingar och överångar för att få ingång honom, och för att få honom kvickare.

Imorgon funderar jag på att antingen longera en stund eller köra ett kort dressyrpass i ridhuset, får se!

Sen måste jag bara säga
att om det är någon som är sugen på en ny c-ponny, så är fina Jolly tillsalu! Som jag tävlade ett par gånger i våras. En ponny med väldigt positiv inställning och vilja att göra rätt, supercool verkligen! Hon om någon sticker ut från mängden kan jag lova! Folk på tävlingar kommer fram och frågar om hon är renrasig fjording, tycker att hon är fin och duktig osv. Så kul att höra folks kommentarer när hon kommer in på banan!

Kolla in annonsen HÄR.

Några bilder på mig och Jolly. Hade jag inte haft Hansi hade jag gärna köpt henne!



Kommentarer
Tessan

Hon såg riktigt fin ut! :) Blir lite sugen faktiskt! ;)

2012-01-19 @ 11:07:20
URL: http://gulingpower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0