Massa filmer!!

Tänkte tipsa om en till film, bara för att jag sällan hittar någon som jag tycker är bra! Såg denna för ett par veckor sen, och den var faktiskt över förväntan! Den heter "The Hunting Party" och handlar om några journalister som åker till Bosnien för att försöka leta reda på "The Fox" som är någon slags krigsledare eller något sånt.

På vägen råkar dom ut för en massa saker, och det är lite komiska inslag i den också kan man säga, fast det är mest en actionfilm egentligen tror jag. Men den är värd att se tycker jag!


På tal om filmer så finns det en del nya filmer som jag skulle vilja se!







Har läst den boken och Elin har också läst den, därför ska vi se den på premiären!



Så jaa, någon som är sugen på bio så är jag på!



Kommentarer
Linn

Vi ska gå på War Horse, alla får följa med men vi ska gå !!! :D

2012-01-07 @ 17:42:21
URL: http://princen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0