Mitt 2011 #4

Oktober:

Fyllde år!

Färgade håret brunt, och blev sjukt nöjd!


Åkte till Sthlm på höstlovet! Såg Paranormal Activity 3 där med Linn och Hanna, fett läskig!! Färgade även håret nästan svart.

Tränade vidare med Hansi, vilket gick mer framåt än vad jag hade trott. Hoppade LB-banor hemma.

November:

Debuterade LB (1m) i Mariestad! Känslan var ganska bra även om resultatet var dåligt.


Åkte till Skara för att sluta året med en LD+5, och blev förvånad över att han stannade två gånger.. Men lite vila var allt som behövdes, vilket jag misstänkte och redan hade planerat.


December:


Jaa, nu är vi nästan i fas med verkligheten! Hansi startade en LD+5 på Tomtehoppet, där han peta en bom i omhoppningen.

Men han var verkligen sig själv igen, tänk vad lite vila kan göra! Vilade i ca 2 veckor till sen, för att så smått börja sättas igång igen efter nyår!
image description

Hoppas ni har haft ett bra 2011! Första delen av mitt år var mest motgångar, medan andra halvan har varit väldigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0