2011 in music

Tänkte slänga upp ett par låtar som kommer påminna mig om 2011! Några utav mina favoriter från förra året alltså. Enjoy!


Levels, självklart! Behöver jag nämna att Avicii är grym?

Party Rock Anthem, årets bästa låt? Tröttnar aldrig på den! Älskar videon, men hittade inte den, bara för att så sjukt många har lagt upp egna videos.

David Guetta är också sjukt bra, älskar alla hans låtar! Men kan ju inte lägga upp alla och denna kommer nog påminna mig om 2011. Gillar videon, kolla på den!



Detta är verkligen en låt man kommer minnas från 2011!

Fest hos mange! Helt sjukt hur stor den blev ju!

S&M, en av Rihannas bättre låtar! Hon rätt bra, men det finns ju bättre musik. Lyssnade mycket på denna när den kom i början av 2011 i alla fall!

En till av Rihanna, den är också bra!

Denna lyssnade jag en del på i somras, inte så jättebra låt egentligen, men lite rolig och skön!


Denna med! Får mig att minnas sommaren 2011!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0