Allt och inget

Igår hoppade jag med Hansi i ridhuset. I början så höll han på och fjantade sig i ena hörnet, och efter ca 20 gånger i samma hörn så blev jag riktigt irriterad. Sen efter det hoppade han hur BRA som helst! Sög verkligen tag i alla hinder och kom inte minsta lilla fel en enda gång, utan fick perfekta språng hela tiden. I lördags var vi på Liseberg, var jättelängesen jag var där innan. Åkte Balder (sjukt stolt!), men trodde helt seriöst att jag skulle dö av hjärtattack eller nåt. Usch! Men det läskigaste av allt var ändå parisehjulet, fyfan! Trodde ju att man skulle åka ett varv men så kör han FEM varv!! En riktig nära-döden-upplevelse :( kollade inte upp en enda gång, och det blev ju inte bättre av att vi stannade LÄNGST UPP. Förberedde mig på att dö då alltså. Har precis slutat jobbet, det här är min sista vecka, sen blir det Sunny Beach! Helt underbaaaart! Lägger upp en bild på det bästa som finns, Ben&Jerry's! Testade två nya smaker på Liseberg, Rasberry Brownie och Caramel Chew Chew. Sjukt goda var dom, men synd att dom inte hade min favorit Half Baked :( LÄTT världens godaste glass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0