First day in Sunny Beach

Sitter här på hotellrummet på Grand Victoria och ska snart gå och lägga mig. Frukosten är ju alltid så tidig på hotellen och jag är inte den som missar en hotellfrukost i första taget! ;) Idag har vi bara legat på stranden och vid poolen och tagit det lugnt. Superskönt verkligen! Sen svimmade jag mitt på gatan på vägen från stranden till hotellet, ooups! ;) Såg nu på kvällen på aftonbladet att det hade vart ett terrordåd på en turistbuss på en turistort. Tänkte att det är väl typ i Phuket eller nåt sånt. Tro fasen inte att det var på Burgas flygplats där vi var en dag innan, 2,5 mil härifrån! Bussen var dessutom på väg till Sunny Beach så hade den exploderat en halvtimme senare så hade det vart väldigt nära oss. Lite obehagligt ändå. Imorgon blir det mer solning och jobba på brännan! Kanske åka bananbåt eller något sånt skoj. Vi får se! Nu ska jag sova i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0