Blogga eller inte blogga, det är frågan...?

Varför har jag en blogg egentligen?
 
Jag menar, vad ska jag skriva om? Vardag är ju typ uteslutet direkt, läser aldrig vardags-inlägg själv även om det blir ett och annat själv. Om Hansi? Jo fast vem vill veta om han gjorde 5 eller 1000 skänkelvikningar igår eller om han hoppade 1,20? Tävlingsfilmer, bilder? Njaa inte så kul på LC-LB nivå direkt. Bilder/filmer från vanliga ridpass blir det ju inte heller mycket av eftersom jag inte har någon som fotar. Har inte vart så shoppingsugen nu det senaste heller, har inte sett så mycket som man bara MÅSTE ha, så har ju inget sånt att visa upp heller.
 
Fast å andra sidan kan man ju fundera på vems skull man bloggar för. Egentligen kan jag lika gärna skriva "dagens ridpass" dag ut och dag in. Inte för någon annan skull, utan för min egen skull. Sen om någon är intresserad av att läsa det jag skriver, så är väl det kul. Hade ju lösenskyddat ett tag - och skrev varje dag precis som en vanlig dagbok. Funderar på att ha så nu med.
 
Vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här inlägget, kanske en liten förklaring till varför det är så dålig aktivitet här. Just för att jag inte vet vad jag ska skriva som skulle kunna vara kul/intressant att läsa. Men OM någon skulle ha något önskemål om precis vad som helst, så är det ju såklart bara att skriva det :)
 
Världens sötaste prins i vintras :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0