Lite uppdatering

 
Sitter i soffan och tycker jäkligt synd om mig själv... Har dragit på mig fetaste förkylningen typ...:( Kan inte andas över huvud taget genom näsan och när jag andas in för djupt genom munnen så får jag fetaste hostattacken. Dessutom har jag ont i halsen och ont i öronen och som om inte det vore nog har jag lock för ena örat som vägrar att släppa, så är typ halvdöv för tillfället. Usch, jag som ALDRIG blir sjuk annars. Kanske 1 gång per år eller nåt. Jävla air condition!
 
Idag var vi och badade i Simsjön, kallt som satan men gött ändå. Efter det blev det en härlig uteritt med Steffi, Hanna, Vickan och Johanna. Fick låna Mon-Amie eftersom Hansi har vart halt. Men det är inget allvarligt med honom utan han hade troligtvis bara slagit i en sten eller något och var aldrig varken svullen, varm eller hade något sår. Det har varit bättre och bättre för varje dag så imorgon ska jag äntligen rida på honom! Har inte ridit på honom på lite mer än en vecka så det ska bli så kul :) Fast han har ju blivit riden medan jag har varit borta så han har ju inte vilat speciellt länge :) Ska nog skritta ut en sväng imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0