Uteritt och Mello-mys!

Idag tänkte jag rida ut en sväng och bara ta det lugnt. Tänkte mig att han skulle vara lite trött efter igår, men OJ så fel man kan ha! Piggare häst har jag nog aldrig suttit på, helt ärligt! Efter att ha kommit fram till skogen så var det helt omöjligt att hålla honom i skritt. Han var verkligen galet pigg, men så fort han fick trava eller galoppera så var han "lugn", alltså att han inte låg på och blev inte stark eller försökte öka tempot, utan han höll sig i det tempot jag ville, så vi körde lite tempoväxlingar. Sen i skritten fick jag rida skänkelvikning tvärs över vägen för att han inte skulle trava iväg, haha.. Men kul hade vi allt!

Igår så var Elin och Matilda här, och vi kollade på Mello-finalen, mysigt! Tyckte faktiskt att flera låtar var rätt bra, men Loreen var nog faktiskt bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0