Det var du som fick min fallskärm att fällas ut

Sitter och letar runt efter roliga tävlingar! Skulle gärna vilja åka på något meeting i sommar, hade varit riktigt kul! Nästa tävling blir inte förrän om två veckor :( Då blir det antagligen Juniaden i Mariestad eller kanske Tidaholm, fast det lutar nog åt Mariestad. Tidaholm är dock ett av mina favoritställen, och det är ju inte så kul att hoppa på gräs om det ösregnar. Jaja, det är bara på med broddarna och GPA:n då! Isåfall hoppar jag LC och LC+5 där på lördagen. Synd att de inte hade lokal LB, börjar bli dags att hoppa det nu känns det som. Men men, det ser jag fram emot i alla fall!

Ska anmäla mig och Hansi till klubbens dressyrtävling den 6:e juni också. Ska rida LB:1 och sen får vi se om jag rider LC:1 eller LA:1 också. Är inte så bra på dressyr så det kanske blir LC:1 ändå. Men det gick ju trots allt bra i dressyrdebuten där vi fick över 60% i båda klasserna. Klart godkänd för att aldrig ha tävlat förut (Hansi alltså). LA kanske skulle funka ändå? Förvänd galopp kan han hyfsat, så behöver isåfall träna på att rygga och mer skänkelvikningar! Jaja, vi får se!

Tror nog att han känner sig rikigt snygg i sin dressyrtävling-frisyr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0