FHSF

Tävlade ju idag, i Falköping igen. Hoppade LC och LB och överlag var det en lyckad tävlingsdag :)
 
LC: 0+0 fel, Hansi hoppade bra hela banan igenom och fick till en väldigt bra galopp vilket gjorde att vi fick ett jättebra flyt henom hela banan. Självklart glömde pappa filma den rundan :/ Hamnade någon utanför placering.
 
LB: 4 fel, Absolut inget att hänga upp sig på, en slarv-rivning från hans sida helt enkelt. Brukar oftast vara jag som har gjort fel när han river men den här gången tar jag inte på mig den, han var inte tillräckligt kvick bara, lite loj. Annars en okej runda, men som sagt lite loj och jag fick inte riktigt ihop honom. Hamnade precis utanför placering eftersom det bara var en nolla. Men jag är verkligen nöjd ändå!
 
Nästa helg är det Skultorp som gäller! Har anmält mig till LB och debut i LB+5 men vi får se hur det känns, kanske hoppar LC+5 och LB istället. Inte bestämt mig än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0