Framridning

Mamma hade filmat MASSOR från dagens träning. Så fick göra en film av framridningen och en av själva hoppningen. Tycker det är kanon att kolla på i efterhand. Men blir ju lite "hemmablind" med hur det känns, och kollar man på det sen så ser man en hel del fel som man annars inte hade märkt. Då kan jag ju lika gärna slänga upp en del här - ifall att någon skulle vara uttråkad och inte ha något att göra ger jag er något att kika på! Var ett tag sen jag la upp någon film så det kan ju vara lite kul att se :)
 
Hansi var fin på träningen idag, både framridningen och sen när vi hoppade. Vi hoppade ett par språng på 115-120 i slutet som jag kan visa sen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0