Lite ointressant skit

Tänkte bara köra en snabb update här. Har lite ont om tid på veckorna och så, men nu är det i stort sett heeeelg för mig! Imorgon är det bara riskettan och sen en snabbis i stallet. Sen drar jag till bästa Stockholm med la familia. Ett par dagar helt utan krav, så skönt! Händer ju inte så ofta. Vi ska bo på ett hotell som tydligen är jättebra, och ligger mitt på Hötorget i samma hus som PUB och typ mitt emot Sergelbiografen för er som vet vart det är! ;) Mitt i stan alltså.
 
Idag har varit en bra dag. Fick tillbaka mitt psykologiprov med alla rätt, score! Ibland lyckas man. Hade planerat in ett dressyrpass i ridhuset men eftersom det var sånt underbart höstväder så gick jag ut på terrängen och hoppade lite med Hansi istället. OM han tyckte det var kul!! Men det gick väldigt bra, för han var lydig även fast han var så pigg och inte alls stark. Annars har han fått lite återhämtningsvecka den här veckan. Vila och lugna uteritter, för när jag kommer hem drar det igång med fler tävlingar. Hansi har förövrigt gått bra alla dagar som jag har ridit, bästa<3
 
Nu ska jag packa, måla naglarna, läsa lite, skriva klart min svenskainlämning som ska vara inlämnad om en och en halv timme och sova sen. Men det lär dröja ett litet tag innan jag får släcka lampan för dagen!
 


Kommentarer
Ellen

Haha hur lyckas man med alla rätt på ett psykologiptov? Grymt! ;D

Svar: Haha jadu..jag har mina skills ibland :D
iohlsson.blogg.se

2012-10-11 @ 23:23:02
URL: http://arnell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0