Tävling

Tävling idag, i Falköping. Ett av mina favoritställen :) stor bana med fina roliga hinder, bra underlag, bra framridning och framhoppning. Hoppade LC och LC+5 (Förklass och lagklass i div 2).

Överlag är jag hur nöjd som helst idag. Hansi sköter sig utmärkt på tävlingarna, han har fattat grejen!

Förklassen: 0+0 fel. Inte så mycket att säga, bra runda där mitt mål var att hålla en bra galopp hela banan och inte låta honom dra iväg och bli stark. Han blev lite stark i omhoppningen så det blev lite dör stora vägar så hamnade någon utanför placering.

Lagklassen: 0+4 fel. En A1:a, alltså med omhoppningen efter alla starter. Nollade grunden och rev oturligt nog ett i omhoppningen. Lite surt såklart, men så kan man ju inte alltid tänka, utan jag är jättenöjd med både min ridning och inte minst hans prestation.

Tyvärr började kameran lagga så har bara film från första grunden. Den bästa kom tyvärr inte med :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0