Trött tjej..

Har precis hoppat ner i min egen goa säng nu efter en helg på hotell. Har varit grymt skönt att komma bort lite och att ta en extra ledig dag. Födelsedagen var föröveigt jättebra! Många grattis och då blir man ju jätteglad! :) sen på kvällen blev det trerätters på Hard Rock med familjen. Blev till och med firade av restaurangpersonalen med sång och tomteblåss, det ni! Igår var vi och kollade i kungliga hovstallet också. Det var coolt att se :) imorgon: Skola och prov osv. Ni kanske märker att jag skriver som en kratta just nu men är sjukt trött. Heeelt onödigt inlägg som jag inte ens vet varför jag skrev. Bara en liten update till er. Nu ska jag äntligen sooova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0