8/9

Imorgon blir det p&j i Berg, har anmält oss till två 1m. Det ska bli riktigt roligt! Såklart, det är ju alltid roligt att tävla med min prins!
 
Vad tycks förresten om min nya tröja? Köpte den på Hööks för 249 spänn efter MYCKET letande efter en Kingsland som jag ville ha. Beställde från två olika ställen där den var slut, så det är nog bara inse att den inte finns någonstans...Men denna var också helt okej tycker jag, speciellt med tanke på det priset! Sen får man väl inte samma kvalitet som på en KL till det tredubbla priset men den funkar absolut!
























Kommentarer
Ellen

Haha åh vad söt bild längst ner! ;D

Svar: haha ah snyggt smile där med! glad tjej :D
iohlsson.blogg.se

2012-09-09 @ 14:13:04
URL: http://arnell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0