Ingen ridning...

Sitter här och är lite irriterad. Har dock gottgjort det lite, med vad behöver jag nog knappt säga. En ledtråd är att det är en väldigt god men ganska dyr glass... haha får aldrig nog av den :) Kan äta hur mycket som helst!
 
Skulle åka ut direkt efter skolan (halv 3 var jag i stallet), för att rida ett dressyrpass i ridhuset i lugn och ro utan stress. Något ridpass blev det inte idag kan jag tala om för er. Gick sammanlagt runt i hagen och letade efter hästarna i ganska exakt 2 timmar utan att hitta dom... Kan ju även tillägga att dom andra var ute nästan lika länge och letade.Då kanske ni får en liten uppfattning om hur gigantisk hage vi har våra hästar i? Aja dom klagar nog inte!
 
Ropade och letade men de var verkligen ingenstans! Såjag åkte hem igen, tänkte att jag skulle åka tillbaka senare och rida. Klockan 8 fick jag sms om att de hade hittat dom efter att ha kört ut med bilen på terrängen och ropat, så kom de äntligen fram. Så det blev inget ridpass idag, åkte bara ut en liten stund vid halv 9 och hälsade och pussade lite på dom. Så ja, där har ni anledningen till att jag fortfarande är lite irriterad, haha... Ibland är hästen ganska billig faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0