Min dag

Ligger i min säng och bläddrar lite i Hästmagasinet. Finns en del intressanta artiklar faktiskt. Ska nog gå och lägga mig om en stund, för imorgon blir det att gå upp innan tuppen för att åka till Vartofta. Ska bli riktigt kul och det är ett trevligt ställe att tävla på.

Ska testa ett lite annat upplägg innan tävling för Hansi eftersom att han har varit lite stark nu det senaste. Istället för att få vila/skrittas dagen innan har jag nu ridit lite lätt markarbete med små lätta hinder, travbommar och galoppbommar. Förhoppningsvis kommer jag ha en lugn, fin och avslappnad häst imorgon, men det återstår att se.

Förövrigt har jag varit i stallet i ca 9 timmar idag... I morse kollade jag lite på mammas hopplektion och tog det lite lugnt. Sen har jag mockat, fixat allt i stallet, putsat, tvättat benskydd, ridit, packat och gjort i ordning Hansi för natten. Man kan fördriva tiden med mycket olika saker när man är i stallet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0